Brev:
Hvornår kan man nøjes med at mose med gaffel?
17. september 2018
Alder:
4 mdr.
Hvornår kan man nøjes med at mose med gaffel?
Hej Helen, tak for dine svar.
Hvor gammel skal baby være før man ikke længere skal blende deres mad? Hvor man kan nøjes med at mose maden med en gaffel?
Venlig hilsen
Zadeh